En sjal

Håller på att sticka en sjal. Såhär ser den ut än så länge!
/Julia

Såhär...

...ser min tub ut än så länge. Vad tycker ni? Kommentera gärna!
Det ser ut som att det är två olika färger, men det är det inte.
/Julia

Tipsa om era bloggar

Jag vill bara påminna er om att ni gärna får tipsa oss om era bloggar, så vi kan titta in på dem.
Det är bara att kommentera! :D

Snart så!

Hej!
Ja jag Ida håller på med en svart tub! Jag har inte kunnat gjort på ganska länge ( en skol vecka ) eftersom att jag inte har haft rätt garn. ( Det var slut )  Och så men nu så jobbar jag på! Hoppas att den blir fin.
SES<333

Benvärmare är på gång

Hej! :)
Min ena benvärmare är snart färdig. Det är bara att vänta, så kommer bilder snart.
Antagligen ska jag jobba med min quick knit i slöjden.
Har ni någon gång testat qucik knit? :)

Nu Är Dom Färdiga! :D

Jaaa nu är mina ( idas ) Benvärmare klara!
Färg: Gråa
Och det tog kanske tre dagar att göra dom ( men det bror på ) :D
Med en liten rosa quickknit!
HÄR ÄR DEM!!
SES!

Mysiga benvärmare!

Jag (Mathilda) håller också på med ett par benvärmare! Jag använder mig av ett
gosigt grått garn, som passar perfekt till benvärmare!
Jag använder då en liten rosa Quick knit.
Vad gör jag?: Ett par benvärmare.
Färg?: Grått.
Såhär ser min första benvärmare ut just nu. Jag började med den för 2 dagar sen.
Ni ska få se den när den är klar också! :D
Vi ses!
MATHILDA

Vi är 3 stycken! :-)

Vi som driver denna hemsidan är 3 stycken tjejer!
Vi heter Mathilda, Ida och Julia.
För att ni lättare ska veta vem det är som gör inlägget kan ni kolla längst ner där det står "kommentarer" och tiden då inlägget publicerades. Där kommer det även att stå ett namn. Står det Mathilda där, betyder det att det är Mathilda som har gjort inlägget, osv.
Hoppas ni förstår, och om inte, så är det bara att kommentera! :D
Tack så mycket för alla fina kommentarer förresten! <3

En Gjord En Kvar!!!

Hej!! Nu Har jag gjort en benvärmare och har en kvar.
Här är den......
SES!

Nu är min tub klar!

Jag ( Mathilda ) har gjort klart min tub. Jag avslutade med att sy ihop den.
Här kommer tre bilder på hur den blev.
Vad tycker ni?



Benvärmare!

Hej! Jag Ida håller nu på med ett par gråa benvärmare.
Med en liten rund Quick knit.
♥ Så Här ser dem ut hittills!
ses!!

ROSA TUB

Jag håller på att göra en tub, alltså en halsduk som man har sytt ihop. Jag har stickat klart den och nu ska jag bara sy ihop den. Har ingen bild på den just nu, men kan ta kort på den när den är klar.
/Julia

Vit halsduk.

Hej!
Jag (Mathilda) håller på med en vit halsduk. Jag använder mig utav en tub när jag gör halsduken.
Ni kommer få se den när den är helt klar, men här kommer en bild på hur den ser ut
just nu:
Vi ses! <333

Mathilda

tub tub TUB!

Hej!
Nu så har jag gjort en tub men en avlång Quick knit.
Det tog kanske 3 dagar att göra en tub så det går kanske fort! ( Alltså om man arbetar mycket. )
Färg: Rosa!
Här är den:
Och här!

ja så ser den ut!    Ses! <333



Mössa <333

Hello!
Jag har gjort en mössa.
Med en rund Quick knit och ja jag tycker att det blev rätt bra!
Färger: Svart och lila. Jag vet det ser ut som om det bara är lila men det är väll ljuset som krånglar.
Det tog kanske en vecka att göra den.
How does it look!

And ....
See you later! <333

Mössa <333

Hej! Jag har gjort en mössa. Med en rund Quick knit.
Det tog kanske en vecka att göra den.
Färger: Lila och svart.
Ses!! <333

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0